Få skybasert timeregistrering med Visma Tid
Timeregistreringssystem i Plus-suiten
Med Visma Tid kan de ansatte enkelt registrere timene sine selv i app eller på nett, uansett hvor de er. Visma Tid er et skybasert timeregistreringssystem, og tilbys som en utvidelsesmodul til ERP-suiten Enterprise Plus.
Timene registreres kun ett sted, og fordeles deretter til riktig prosjekt. Enkelt og sikkert. Både ledere og ansatte har full oversikt over egne timer, prosjekter, ferie, timebank, fravær og overtid.
Er du kunde og ser etter innlogging til Visma Tid?
Timene registreres kun ett sted, og fordeles deretter til riktig prosjekt. Enkelt og sikkert. Både ledere og ansatte har full oversikt over egne timer, prosjekter, ferie, timebank, fravær og overtid.
Er du kunde og ser etter innlogging til Visma Tid?
Sømløse prosesser fra timeregistrering til utbetaling
Visma Tid registrerer og fordeler timer automatisk og sikrer at du har full oversikt og kontroll til enhver tid. Også timer som ikke blir registrert fanges opp i systemet, og både ansatt og leder blir varslet om manglende timer.
Systemet vil også hjelpe deg med å hente ut gode rapporter som gir deg grunnlaget du trenger for å ta riktige beslutninger.
Fordeler med Visma Tid
- Et selvbetjent system som håndterer all timefangst i din organisasjon.
- Tid gir komplett oversikt over ferie, fravær, overtid, kontering, timebank, avvik og prosjekter.
- Tid gir HR-funksjonalitet med elektronisk egenmelding, fravær og permisjonssøknad.
- Systemet er fullintegrert med Enterprise Plus-suiten.
- Samme innloggingmetode som med Enterprise Plus.
- Du har tilgang til Visma Community om du lurer på noe.
Kontakt oss!
Vil du vite mer om våre løsninger? Fyll ut skjemaet, så hører du fra oss.