Choose language

Det skal være enkelt å ha full kontroll

I større virksomheter blir det gjort tusenvis av små og store innkjøp i løpet av året. Uten et godt innkjøpssystem kan det brukes mye tid, frustrasjon og penger til for å sikre at alle innkjøpene blir utført korrekt. Med Enterprise Plus Innkjøp forenkler og effektiviserer vi din virksomhets innkjøp, samtidig som dere får full oversikt. Det gjør vi ved å ha et enkelt og intuitivt innkjøpssystem som inneholder alle aspekter av anskaffelsesprosessen.

Article

Alt på ett sted

Ha alle dine leverandøravtaler, varekataloger, produkter og priser på ett sted med Enterprise Plus Innkjøp

Settings Reset

Automatisert

La systemet arbeide for deg med automatiserte prosesser. Alt fra godkjenning av kataloger til fakturamatch. Repeterende kjøp blir også automatisert.

Payment 2

Få best pris

Innkjøpssystemet sørger for at det er enkelt og effektivt å gjøre innkjøp basert på gyldige innkjøpsavtaler, og at prisene til enhver tid følger avtalen.

Cloud_1

Skybasert

Vi tar oss av oppdateringer og vedlikehold, og tilbyr bedre sikkerhet med automatisk backup.

Multiple Checked_1

Fleksibel

Appen vår inneholder mobil godkjenning, bestilling og varemottak.

Clock_1

Spar tid

Vårt innkjøpssystem minimerer tid- og ressursbruk på innkjøp og fakturaprosesser. Både for fagavdelingen og de ansatte. 

Headline that describes

Giving you a starting point for your own web page

We help you establish your brand.

700x467_mobil_marie

Alltid tilgjengelig

Gi dine ansatte friheten til å arbeide hvor og når det passer dem best med et mobilt innkjøpssystem.
plus-graphics-1

Reduser kostnadene

Gode data er avgjørende for å kutte kostnader. Innkjøpssystemet sørger for at det er enkelt og effektivt å gjøre innkjøp basert på gyldige innkjøpsavtaler, og at prisene til enhver tid følger avtalen. I tillegg får dere innsikt over historikken som hjelper dere til å ta gode beslutninger under anbudsprosessen.

Med Enterprise Plus Innkjøp sikrer dere at alle alltid bestiller fra leverandører dere har avtaler med. Reduser dermed kjøp utenfor eksisterende avtaler, styrk forholdet med dine leverandører og oppnå den beste prisen. 

ERP - Bilde mann som står utendørs med telefon

Gjør smartere innkjøp

Har dere mange faste innkjøp? Dette plukker systemet vårt opp og automatiserer det, slik at din virksomhet aldri går tom for varer dere er avhengig av. I tillegg automatiserer den andre arbeidsoppgaver som godkjenning av kataloger, sending av abonnementsbestillinger og fakturamatch.

Det er ikke til å unngå at det blir gjort feil innen innkjøp, heldigvis vil systemet varsle om avvik som må behandles av en ansatt. Dere får også varsler om innkjøpsavtaler som utløper, oppgavelister for saker til behandling og om avtalelojalitet ikke blir oppnådd.

Innkjøpsanalyse
Med vår tilleggsmodul BI Innkjøpsanalyse kan dere forbedre innkjøpsstrategien og forstå hva dere bruker penger på.

Bruker dere Enterprise i dag?

Da kan dere enkelt bli med oss opp i skyen med Enterprise Plus. Vi sørger for at dere beholder alt av data og historikk, samtidig som dere får tilgang til en løsning som alltid er oppdatert. Ta kontakt med din kunde­ansvarlig eller fyll ut skjemaet nedenfor om du ønsker mer informasjon.

Se hvordan det fungerer

Vil du se mer av hva Enterprise Plus kan gjøre for din bedrift, eller har du noen spørsmål? Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt med deg.