Choose language
erp-kommune1440x960

Ta de små stegene mot å bli enda bedre

Med Enterprise Samarbeidsmodell får du:

  • En dedikert Customer Success Manager
  • Konsulentbistand
  • Support og Community
  • Performance support (ePlus)
  • e-læring
  • Nettkurs

 

Hva gjør en Customer Success Manager?

En Customer Success Manager er en aktiv samarbeidspartner som kan bistå i daglig drift og support, men også i strategiarbeidet og planleggingen av aktiviteter det kommende året. Det kan være aktiviteter som opplæring av ansatte, rådgivning på beste praksis, ny funksjonalitet eller råd om etterfølgelse av nye myndighetskrav.

Chat_1

Sørger for at du får svar på alle spørsmålene dine

Settings Panel_1

Hjelper deg med å utnytte løsningen

Multiple Checked_1

Prioriterer aktivitetene gjennom året

Slide Show

Tilrettelegger for kurs og opplæring ut i fra behov og planer

Våre Customer Success Managers

elin-roen

Elin Roen

jorunn-merete-misje

Jorunn Merete Misje

700x700_tomas

Involvert helt fra driftstart

  • Kjenner deres portefølje og status på support, drift og planlagte aktiviteter
  • Informerer og gir påminnelser om kurs, webinarer, nyheter og annen relevant informasjon
  • Et proaktivt og operativt kontaktpunkt som også tar initiativ til møter
  • Deres stemme inn mot Vismas produkt- og konsulentapparat
  • Sparrer med dere for å for å gi dere mest mulig verdi ut fra investeringen

Kontakt oss!

Vil du vite mer om Samarbeidsmodellen? Fyll ut skjemaet, så hører du fra oss.